' NATIONAL DAY DINNER | Mathilde Haenen

7/24/2016

NATIONAL DAY DINNER




Cette semaine c'était la fête nationale Belge. Je suis allée diner à Knokke pour fêter ce jour important en Belgique. Après avoir cherché quelle tenue j'allais porter. J'ai trouvé cette robe noire en cuir. J'adore le modèle qui me fait penser à une nuisette de nuit. Cette année la fameuse lingerie by day est un must-have. L'idée de porter de la lingerie la journée et une chose que j'adore parce que cela est très féminin. Bien sûr il faut savoir bien combiner sans que ça paraisse de trop.

Translation: This week we celebrated the Belgian national day. I had a dinner in Knokke to celebrate this important day in Belgium. After looking for my outfit I would like to wear. I found this black leather dress. I wore this one because this year the lingerie by day is a big trend. And it lets me think about a nightie dress. The idea of ​​wearing lingerie by day is something I love because it's very feminine. Of course you must find the perfect combination for this.


I'm wearing:

1. Dress Zara

2. Shoes Steve Madden

3. Sunglasses Chanel

4. Bag Karl Lagerfeld 
Share:

No comments

Post a Comment

© Mathilde Haenen | All rights reserved.

I N S T A G R A M

Blogger Template Developed by pipdig